2013年10月17日 星期四

英國留學夢

細細個開始已經有留學夢,但係並唔係去英國,而係澳洲,當年因為Gold Coast Campus 裝修,節以被迫要轉方,起初係打算報返澳洲既Campus,但係又唔想去Sydney Campus, 兜兜轉轉之下最終都係選擇左London Campus。

大約係一年半前同學校老師傾過畢業後既意向,個個老師都好唔明白我點解唔報大學既英文班,之後升讀大學(當年學系選擇出國留學既人包括我在內就只有兩個人)。因為當年既我只係打算一邊玩,一邊改善下英文,之後看返來讀top up degree,後來發現英文同大學學位係現今既香港真係好重要,如果想係大公司做野既話,真係兩者都不能缺少。

最終我選擇左EF既英文課程,因為EF由我From2開始每年都會寄海外遊學資訊俾我,所以我諗都唔諗就揀佢地。

下回我會介紹下EF Hong Kong同EF London,當然我係會以客觀角度去分析,唔會一面倒既,希望可以俾想留學既朋友仔參考下。

沒有留言:

張貼留言